Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 10:19 - ПИСМО В БУТИЛКА
Автор: talika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1832 Коментари: 1 Гласове:
2



                        Аз зная,
                        че вечер си мислиш за мен.
                        Аз зная,
                        че се молиш да съм добре...
                        Аз зная,
                        че зад мен стоиш.
                        Макар ида отричаш,
                        макар и да те няма...
                        Аз зная...

   Пиша ти с ясното съзнание и абсолютната увереност,че никога няма да ти го изпратя.Запечатвам го в този блог и изхвърлям в мрежата,така както го правиха корабокрушенци преди векове, с последната надежда,че писмото,плувайки в безбрежните води на океана рано или късно ще стигне до теб.                           С надежда за спасение...
   
    Не знам откъде да започна.Искам да ти кажа толкова много неща...
     Заминаването ти ми се отрази по-лошо,отколкото си мислих.Надявах се,че във времето ще свикна да живея с болката, но тя продължава все така да ме притиска лекичко някъде отляво...През цялото време...Продолжавам да мисля за теб всеки миг...Миговете се превръщат в минути, минути-в часове,часове-в дни...
      Установявам,че ми липсваш все така силно...Но трябва да живея,да работя...Всеки ден пред очите ми минават десетки хора-множество лица,понякога познати,но само едно си търся сред тях- най-милото,най-скъпото,най-хубавото лице-твоето.Знам,че няма да го видя скоро.Ставам все по-тъжна,усмихвам се все по-рядко.А когато се налага,трудно го правя.Знаеш,в моята професия усмивката е 90% от успеха,но... не мога...
      Слагам поредната маска на лицето си,сърцето си слагам в кутия,заключвам с катинар,душата...душата я пускам на воля-нека лети...Не искам да я държа на тъмно и студено,нежна е и може да се разболее смъртоносно.

      В живота на всеки понякога  има дни,които тежат като години.Мислих,че на мен никога няма да ми се наложи да изживявам такива дни,че никога няма да дойде моментът,когато ще се събудя сутрин и няма да искам този ден да започне,да не чакам нищо,да не искам нищо,да усещам,че достигнах предел в моя живот...

      Не мислих,че един ден ще ми се наложи да живея само със спомена за всяка наша среща,всеки миг,прекаран с теб,дори случайните разминавания,когато само очите ни се докосваха. Датите: денят,когато те видях за първи път, първите ти думи,отправени към мен,малко плахи и неуверени,първото докосване...Усещането как ухае въздухът около теб, когато ме прегърна за първи път.

    Знаеш,че винаги съм се отнасяла много сериозно към любовта.Не приемам лекомислието и не смятам,че играта с чувства е забавна.Не знам, в днешно време дали все още има хора, които мислят като мен,но...аз съм такава-романтичка и фантазьорка и продължавам твърдо да вярвам в любовта.Много глупаво-страдаш повече,раняват те по-често,никога не попадаш на човек, мислящ по същият начин...и въпреки всичко упорито продължаваш да търсиш своята половинка...

     Нещастна пеперуда с обгорени от огъня криле...
Огънят си ти...
А аз все така упорито се стремя към твоята светлина...С цената на всичко,въпреки всичко и независимо от всичко... 


Тагове:   бутилка,   писмо,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pontis - някой беше казал, че сме това, което искаме да бъдем...
28.06.2010 10:46
...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: talika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50462
Постинги: 12
Коментари: 24
Гласове: 150
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930