Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 11:57 - "Най- сладките неща в живота са най-тихи...Щастливият живот се състои в покоя на съзерцанието" Цицерон
Автор: talika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1641 Коментари: 0 Гласове:
0



Щастлив човек ли съм? Може би.Не знам. Какво всъщност означава това? Имам всички предпоставки:деца, мечта, семейство, работа,не толкова много, но добри приятели.Но достатъчно ли е това? Често се замислям ,какво ще съм аз, ако не мога да виждам ,не мога да усещам, не мога да забелязвам.... Усещам невероятно чувство,когато виждам красотата на безкрайно море от слънчогледовите полета в родината ми.Спокойствието и тишината на ноща на Родопа планина,нейната нежна прохлада...И морето...което не мога да опиша...никога не намирам думи. А също така опияняващ аромат на липите през юли и тези няколко дена през октомври:дните,през които гората се превръща в приказна картина-със стотици оттенъци на жълто ,оранжево, червено -топли,слънчеви цветове-цветовете на живота ,цветовете на любовта... Има ли нещо по-хубаво от това,да се настаниш пред камината с чаша вино и хубава книга в ръка в спокойният ти дом в дълга студена януарска вечер. Обичам да се усмихвам на хората.Дори и непознати.Сигурно ме мислят за луда,но го правя и ще продължа да го правя,защото не виждам много усмихнати хора по улиците,а ми се иска - много ми се иска... Защото тези малки,дребни неща,може би незабележими за други пълнят сърцето ми и ме правят щастлива. Щастлива съм,защото до мен има много добри хора,но животът ме среща и с не дотам добри.Но смятам,че това е хубаво,защото само така мога да оценя добрината,разбирането,отношението на приятели до мен.Благодаря,че ви има! Щастлив човек съм.А вие? Какво е щастието за вас?


Тагове:   най,   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: talika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50461
Постинги: 12
Коментари: 24
Гласове: 150
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930